Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!

TuplaTurinoissa puntaroidaan tällä kerralla sitä, miksi kenelle on markkinoinnin tärkein kysymys ja miten sen kysyminen vaikuttaa markkinointiin. Aluksi puidaan myös kiirettä.

– Miksi Petteri Kilpisen kirjoituksen lukeminen sattui Pasiin?
– Miksi yrittäjä ei halua kysyä (ainakaan liian tiukasti) kenelle?
– Esimerkkejä siitä, milloin “kenelle” on erityisen hyvä kysymys
– Miksi kohderyhmän rajaus ei välttämättä olekaan vaarallista?
– Miten kohderyhmän rajaus vaikuttaa katteeseen?
– Miksi “kenelle” on tärkeämpää kuin vaikkapa mainoksen teksti, ulkoasu tai tarjous?

Kuuntele alta.

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.