Oletko yrittäjä ja mietit markkinointia? Olet perillä!
  1. Rauhoitu, anna asiakkaan tulla lankoja pitkin.
  2. Selvitä tarkasti, mitä on tapahtunut, ja kirjoita kaikki ylös.
  3. Varmista asiakkaalta, että olet kuullut ja ymmärtänyt kaikki oikein.
  4. Pahoittele tilannetta, ja kysy asiakkaalta, saatko selvittää asiaa hetkisen.
  5. Vastaa asiakkaalle mahdollisimman nopeasti.
  6. Älä koskaan syytä asiakasta virheistä.
  7. Myönnä virheesi, jos sellaisen olet tehnyt.
  8. Pahoittele ja pyydä anteeksi.
  9. Yritä kaikin keinoin korjata asia.
  10. Tee vähän enemmän kuin asiakas odottaa – palkitse asiakas reklamaation tekemisestä.

Minkälainen sinun taulusi on?

Katso halutessasi myös ohjeet asiakkaan taltuttamiseksi puhejudolla.

« | »

Yksinyrittäjäkin voi tehdä mukavan tilin inhimillisellä työmäärällä!

Yrittäjänä sinun pitäisi joko

  1. Tienata paremmin kuin työntekijänä.
  2. Tehdä vähemmän töitä samalla tulotasolla.
  3. Saada päättää vapaasti milloin, missä ja kuinka paljon teet töitä ja silti tulla toimeen mukavasti.

Jos yksikään noista kohdista ei toteudu, yrittäjyyden riskien ottaminen on järjetöntä. Kun hoidat asiat oikein, voit saavuttaa tilanteen, jossa tienaat paremmin, teet vähemmän töitä ja nautit yrittäjän vapaudesta. Tämän koulutuksen ainoa tavoite on viedä sinut sinne.